Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Emmy Kaulitz - 21 augusti 2010 17:00

Bill

Vi går och går.

Jag kunde inte sluta kolla på blondinen.Hon var perfekt!

Hon har skinn jacka och svarta jeans på sig.

Jag har bara svart linne och svarta jeans och en grå mössa.

Det går en rysning igenom mig.

Hon var så fin!

Katie

Gustav är så nice!

Jag vill bara krama om honom.

Han kollar på mig och jag ler.

Han blir röd om kinder

och kollar bort.

Jag tror jag är kär!

Emmy

Tom har på sig svart kofta vit tröja under och vita skor.

Han har kvar sitt varma leende som får mig att smälta.

Men nu var vi  framme.

-Vi måste sticka hem nu säger Bill.

-Okej då suckar Bell.

-Hoppas vi ses Emmy säger Tom.

-Ja trevligt att träffas säger jag.

-Hejdå tjejer säger Gustav.

-Mmm Herrå säger Georg och kollar på Bell.

Dem går iväg som Tokio Hotel.

Vi kollar förtjust efter dem.

När dem har gått iväg.Går vi in och kollar på kläder.Dem spelar på Love,Sex and magic.New yorker är skitstort!

Men vi kan inte sluta tänka på vad som just hände.

Georg

Vi små springer till Toms cadillac.

Jag kan inte sluta tänka på tjejen.Vi hoppar in i bilen.

-Tom nu får jag väl välja låt? frågar jag .

-Okej vilken låt då? suckar Tom trött.

-Human connect to human säger jag.

Bill sitter och kollar ut genom fönstret.

Jag ville veta vart hon bodde hennes nummer och hennes namn.

Efter tio minuter är vi hemma.

-Det gick fort mumlar jag.

-Tom Kaulitz kör fort säger han med ett flinande.

-Och han är en tönt säger Bill och börjar skratta.

Tom leende försvinner.

-Om jag är det är du också det vi är ju tvillingar säger Tom.

Han kliver ur bilen och vi andra kommer efter.

Vi går  i huset och hundarna kommer glatt fram till oss.

Jag går vinglande in i vardagsrummet och sätter mig i svarta skinsoffan.

Det är skönt.

Jag är så trött.

Plötsligt känns ögonlocken tyngre och tyngre.

Presentation


Jag gillar fotboll MUSIK hundar och vargar
Och ÄLSKAR Tom Kaulitz!!!!!!!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards